#1 Valse start - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Eefje - WaarBenJij.nu #1 Valse start - Reisverslag uit Schiphol, Nederland van Eefje - WaarBenJij.nu

#1 Valse start

Blijf op de hoogte en volg Eefje

02 September 2014 | Nederland, Schiphol

Omdat het zo lekker oldschool en dus misschien ook wel een beetje hipster is, haal ik deze app onder een laagje stof vandaan om jullie te vervelen met mijn nieuwe mini avontuur. Geheel op eigen risico neem ik jullie drie weken mee op mijn schouder, of in mijn heuptas (ja die kan dus een soort van weer, wel door je lusjes rijgen, anders berovingsgevaar).

Er was eens een meisje dat een hoofdstuk miste in haar algemene ontwikkeling. Paspoort, was de titel en de rode draad was dat hij geldig moest zijn en vooral nog minimaal 6 maand bij aankomst in Indonesie. Deze zomer staat in de top 10 natste zomers sinds 1906, en daar heb ik donderdagavond met mijn tranendal een heel groot aandeel in gehad. #JANKEN toen ik geen checkin in boeing 777-300 met wifi try-out kon doen, #JANKEN toen ik €350 moest bijleggen voor een omboeking naar vandaag en #JANKEN dat mijn 3 weekse avontuur opeens veranderde in een bescheiden 16 daagse trip. Heel veel janken dus, jammer.. want ik was liever badend in zout water in de vorm van een zee of anders zweet.

Niet eerlijk vond ik het en ik deed de volgende dag nog een laatste poging
bij het klm loket, die resulteerde in een gewijzigde (en betere) terugvlucht 3 weken na aankomst en na even knipperen met mijn uitgelopen mascara ogen verdwenen de extra kosten samen met mijn zure humeur als sneeuw voor de zon. KLM, je liet me even schrikken maar wat ben ik blij met jullie. Onbeperkte vrijbrieven voor het serveren van smerig eten aan boord zonder dat ik er over schrijf, bied ik jullie bij deze aan.

He leuk, al zo'n avontuur nog voor het eigenlijk echt begonnen is. Kan nu alleen nog maar saaier worden dus, sorry!

Inmiddels zit ik te wachten om te boarden en krijgen we een vertraging door van een uur wegens niet werkende toiletten. Mijn blaas is behoorlijk getraind na het festivalseizoen maar 16 uur lang niks loslaten is een uitdaging die ik liever niet aanga. Nog eventjes geduld en ik bevind me weer tussen mijn favoriete bomen. Tot over 3 weken trouwe luisteraars!

  • 02 September 2014 - 21:22

    Lotte:

    Jaaaa leuk! je schrijft weer! waarom alleen als je 3 weken of langer op reis gaat???

  • 02 September 2014 - 21:39

    Hans En Joke:

    Veel plezier en geniet ervan en wees voorzichtig.

    tot horens

  • 03 September 2014 - 10:31

    Ewout:

    Jaaaa!! Lekker voor je. Dat je gaat. En dat je gewoon lekker drie weken lang gaat. Janken is dus zo erg nog niet. Het kan je helpen. Maar nu alshetubelieft met een dikke grijns op je bakkes over dat eiland jakkeren. Bali man.

    xxx Piwi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Schiphol

Bali

Bali-lombok-gili

Recente Reisverslagen:

24 September 2014

#7 Bingin Beach

21 September 2014

#6 Blondes have more fun

17 September 2014

#5 Berend Botje

12 September 2014

#4 Bounty

08 September 2014

#3 Ubud
Eefje

Actief sinds 30 Okt. 2011
Verslag gelezen: 209
Totaal aantal bezoekers 13726

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 24 September 2014

Bali

02 November 2011 - 15 December 2011

Sri Lanka

Landen bezocht: