#4 Bounty - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Eefje - WaarBenJij.nu #4 Bounty - Reisverslag uit Gili Trawangan, Indonesië van Eefje - WaarBenJij.nu

#4 Bounty

Blijf op de hoogte en volg Eefje

12 September 2014 | Indonesië, Gili Trawangan

Verslagje met vertraging;

Wit (white O zoals ik het op mn werk noem) zand en felblauw water net als in de foldertjes maar dan zonder photoshop. Af en toe vaart er een wolkje langs dat meer weg heeft van een suikerspin dan iets waar echt regen uit zou kunnen komen. Prima setting.

Ik zit -of lig het grootste deel van de tijd- nu op Gili Trawangan. Het lijkt alsof een van mijn snurkende kamergenoten een wedstrijdje doet met de moskee die naast ons vrolijkgekleurde hostel zit. Tot mijn oordoppen hun grote spijt is het 1-0 voor de moskee. Maar zo'n wekker op steenworp afstand neem je op de koop toe wanneer je in een hostel zit waar beerpong (iets met bierglazen, pingpongballetjes en knetterlam worden) georganiseerd wordt. De enige reden dat ik nog geen kampioen ben geworden is dat ik nog niet mee heb gedaan. Gili T is het party eiland van de 3 Gili's en dus gevuld met Aussies en Britten die fantastisch zijn om een beetje te observeren. Mocht er onverwacht een leuk exemplaartje tussen zitten kan ik hem altijd ontvoeren en meenemen naar Gili Meno, het zogenaamde Honeymoon Island.

Ik ga nu een boottocht maken van 5 dagen vanaf lombok naar Flores dus zal even niet of slecht te bereiken zijn.

  • 17 September 2014 - 06:47

    Elaine:

    Haha! Ik zeg we meeten elkaar in NL een keer voor beerpong :-) have fun! X

  • 17 September 2014 - 06:48

    Eline:

    Wie is Elaine?

  • 17 September 2014 - 07:43

    Eefje:

    wannabe eline misschien?
    ga maar vast warm slaan, ik ben in topvorm!

  • 17 September 2014 - 15:17

    Ewout:

    Heerlijke verhalen wederom. En ja...ik verplicht je tot het huren van surfplanken in dat walhallaaaaaaa!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Gili Trawangan

Bali

Bali-lombok-gili

Recente Reisverslagen:

24 September 2014

#7 Bingin Beach

21 September 2014

#6 Blondes have more fun

17 September 2014

#5 Berend Botje

12 September 2014

#4 Bounty

08 September 2014

#3 Ubud
Eefje

Actief sinds 30 Okt. 2011
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 13725

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 24 September 2014

Bali

02 November 2011 - 15 December 2011

Sri Lanka

Landen bezocht: