#7 Bingin Beach - Reisverslag uit Bingin, Indonesië van Eefje - WaarBenJij.nu #7 Bingin Beach - Reisverslag uit Bingin, Indonesië van Eefje - WaarBenJij.nu

#7 Bingin Beach

Blijf op de hoogte en volg Eefje

24 September 2014 | Indonesië, Bingin

Mijn laatste uurtjes die ik heb besteed in Bingin Beach zijn in gegaan. Geheel overtuigd van mijn beoordelingsvermogen had ik een hotel geboekt om de laatste 2 dagen een beetje in luxe te leven. Ik was even vergeten hoeveel je met fotografie kan bereiken en daar heeft Bingin Inn gretig gebruik van gemaakt. Een vieze kamer met een bed waarbij je maar 1 pose aan kon nemen om niet gespiesd te worden door de spiralen moest mij de laatste paradijselijke dagen bezorgen. Een heerlijk zwembad en leuke buren maakten het wel een beetje goed, warm douchen doe ik wel weer in Amsterdam.

Na de 2e yogales (mijn repertoire breidt zich razendsnel uit) ging ik met een overvloed aan zure spieren op weg naar Bingin Beach om te leren surfen. Om van de bewoonde wereld naar de zee te komen moet je een cliff af met meer 'treden' dan menselijk met deze temperaturen. (balineze omaatjes doen dit overigebs met gemak met 2 kratten cola op hun hoofd..) Daar aangekomen bleek dit een weinig geschikte spot voor beginners maar daarom dus extra geschikt om lekker achterover te leunen en de overvloed aan mannelijk schoon te bewonderen (toch wel bedankt voor de nutteloze tip, anoniempje). Met elke keer dat ik een bebloedde surfer uit het water zag komen daalde mijn behoefte om toch even een poging te wagen, dus nee ik heb weer geen talent ontdekt en ja dit is wel een goed excuus om weer terug te komen.

Mijn laatste avondmaal was een snapper van de bbq op het strand, op een dwarsliggend graatje en een natte onderste helft van mijn kleding inclusief lingerie, helemaal perfect. Nu ben ik een soort van klaar om te gaan en ga ik hopelijk de komende 16 uur al mijn gemiste uurtjes door moskeeën, hanen en blaffende honden inhalen. Tot morgen!

• 24 September 2014 - 18:39

Lotte:

fijn dat je er zo weer bent