#6 Blondes have more fun - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Eefje - WaarBenJij.nu #6 Blondes have more fun - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Eefje - WaarBenJij.nu

#6 Blondes have more fun

Blijf op de hoogte en volg Eefje

21 September 2014 | Indonesië, Seminyak

Uiteindelijk ben ik in Lombok beland waar ik in het donker mn hostel moest gaan zoeken met een kleine onderbreking door een onguur typje. Toen ik de hoek om liep veranderde de slechte entree in een warm welkom met 2 gitaren, 1,5 nachtegaal en roze palmwijn (hallo topcombi). Ook hier had Ronan Keating weer de eer om een deel van het avondprogramma te zijn. Zou hij een idee hebben van zijn Faam in Indonesie?

Ondanks dat Lombok nog meer palmen (hele bossen) heeft dan Bali vond het ik niet zo heel chill om in mn eentje daar te zijn dus Lombok bewaar ik als goede reden om
nog een keer terug te komen. Zelfs de openluchtdouche met uitzicht op mijn favoriete bomen heeft me er niet van kunnen weerhouden om terug te gaan naar Bali. Er zat wel een hekje boven zodat het voor de eventuele pottenkijkers ook echt bij alleen maar kijken blijft, geruststellende gedachte.

Sinds ik mezelf als eva voorstel (eefje bleek na een betrouwbare steekproef te hoog gegrepen voor alles buiten Nederland en Belgie) zijn er opeens een heleboel Adams hier, en met een beetje geluk zijn ze nog even blond ook. Geïnspireerd op de Australische surfdudes hangen ze net als de Sri Lankanen hun zwarte lokken graag in een amoniakbadje. Woestaantrekkelijk, kan niet anders zeggen (mag ook niet want ik doe het zelf ook).
Mijn haar groeit hard hier maar nog niet hard genoeg want net als in Amsterdam vragen ze hier ook of ik een vriend heb, of een vriendin? Wel lekker open minded haha. Tijd om een louche apotheek op te zoeken voor haargroeimiddel zodat mijn kapsel in elk geval niet meer voor verwarringen mbt mijn geaardheid zorgt.

Gister hebben we een bezoekje gebracht aan het nachtleven in Kuta. Heftig, al die Aussies die de rabiës epidemie lijken te hebben overgenomen van de straathonden hier. Om een poging te doen om op hetzelfde level te komen hebben we ons vergrepen aan een zakje 'XTRA JOSS'. Een geel poedertje waar je stuiterend van over de cheesy housebeats zou moeten gaan (allemaal hartstikke legaal, no worries). Mijn lijf was er niet heel erg onder de indruk van en het hele spektakel werd vroegtijdig afgeblazen, 1-0 voor de Aussies.

Waar mijn lijf - en de rest van mij - wel van onder de indruk was, was mijn allereerste yogales. Oververhit (blijkt google maps opeens toch niet altijd waterdicht te zijn) stormde ik binnen om 5 minuten later met mijn benen in mn nek te liggen waarbij het geluid van scheurende spieren of stukjes vel gelukkig uit bleef. Ongeveer een liter zweet later en een kledingstuk minder bleek zelfs de kopstand al in mijn repertoire te zitten #strebertje. Omdat ik niet er niet zeker van ben dat je in 3 weken een dubbele dosis natuurtalent kan ontdekken in jezelf heb ik het voorlopig even bij yoga gehouden en de surfplank nog even droog laten staan.. Stay tuned.

  • 21 September 2014 - 16:01

    Mama:

    Haha ... leuke update weer. Geniet nog van de laatste vakantie dagen. Xxxx


  • 21 September 2014 - 22:11

    Lotte:

    whahahaaaaa pottig zusje van me ; )

  • 22 September 2014 - 07:27

    Ewout :

    Eva! Mooie avonturen wederom hoor. Goeie naam ook.
    Groeten van Adam.

  • 22 September 2014 - 19:44

    Ben, Je Weet Wel,... Die Ja!:

    Hoi Eefje,

    Kun je niet een wereldreis gaan maken?...dan kunnen wij elke week genieten van je schrijfsels..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Seminyak

Bali

Bali-lombok-gili

Recente Reisverslagen:

24 September 2014

#7 Bingin Beach

21 September 2014

#6 Blondes have more fun

17 September 2014

#5 Berend Botje

12 September 2014

#4 Bounty

08 September 2014

#3 Ubud
Eefje

Actief sinds 30 Okt. 2011
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 13713

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 24 September 2014

Bali

02 November 2011 - 15 December 2011

Sri Lanka

Landen bezocht: