dag 2, jawel - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Eefje - WaarBenJij.nu dag 2, jawel - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Eefje - WaarBenJij.nu

dag 2, jawel

Door: Eefje

Blijf op de hoogte en volg Eefje

05 November 2011 | Sri Lanka, Negombo

Aangezien ik behalve de eerste zwerfpuppy (de geest is zwak) nog niemand heb om mijn lief en leed mee te delen gebruik ik dit medium maar weer. De reden hiervoor is dat ik nog niet buiten het guesthouse ben geweest zonder een van de kennissen in de vorm van taxichauffeur onderhandelaar en niet geheel onbelangrijk, bodyguard.

Fijn op zich, zo'n welkom maar deze prinsessenbehandeling was niet helemaal wat ik in gedachte had. Ik zou hooguit zo'n behandeling toestaan van een prins maar deze zou bij voorkeur in de vorm van een Australische surfdude moeten zijn. En de looks komen nu gewoon net niet overeen...

Geen kwaad woord verder over deze man.. misschien is hij ingehuurd door mijn moeder of ongeruste broer en doet hij gewoon zijn werk. Maar of het echt nodig is om mijn eten te betalen als je zelf niet eens mee eet.. mwaa

Maargoed de zon scheen vandaag, tot iedereens verbazing. Stiekem dacht ik dat mijn komst er iets mee te maken had maar het schijnt morgen weer regenachtig te zijn.. We'll see.

Vandaag naar ons oude huis geweest maar deze was helaas vervangen door een nieuwe. Een roze... met dikke engelsen er in. Een van de buren herkende het huis op mijn foto en vertelde dat het 10 jaar geleden plaats maakte voor het roze paleis. Licht teleurgesteld droop ik af.. misschien meer geluk in de volgende woonplaats.

Inmiddels een hagedisje ontdekt die in mijn gordijnen leeft.. Velen van jullie zullen zich nu de gil voorstellen die er klonk toen ik hem zag maar ik schijn dus vrij stoer te zijn als ik in mijn eentje ben.. Ik heb niet eens hulp gehaald om hem te verwijderen.

Verder gruuuwelijk lekker fruit gegeten en geconstateerd dat het zeewater misschien nog warmer is dan het douchewater op sommige momenten. Maar mijn stoere voornemens om surflessen te gaan nemen overweeg ik denk ik nog eens.. Die golven zien er akelig eng uit.

its getting late, i'm out xx

  • 04 November 2011 - 19:57

    José En Ben:

    Jeetje, doodzonde om 'onze' mooie tuin zo vol te bouwen met dit lelijke roze paleis!
    Enne ... die bodyguard heb ik niet ingehuurd, misschien je broer?
    liefs, xxx

  • 06 November 2011 - 19:29

    Ewout:

    Jaaaa hoor! Heb je een bodyguard!? Vet, kan ik 'm overnemen ná je reis, voor mijn reis? Ik moet zeggen dat ik erg om je verhalen moet lachen. Heldhaftig dat je bent met je hagedissen. Ik had 'm al in gedachten, je gilletje..maar het was dus een dappere schreeuw van 'e, wat doe je in me kamer! Ga s weg!' Ben benieuwd naar je adventures en daarbij hoort uiteraard toch wel degelijk surfing!
    xx

  • 07 November 2011 - 13:49

    Ferry & Tanja:

    Hoi Eefje,

    Wat een geweldige reis. Ben zelf 15 jaar geleden ook in Sri-Lanka geweest en zou zo nog een keer willen gaan. Wat een fantastisch land!!!

    Geniet ervan en oh ja.. Voor de Australische surfdude ben je van harte welkom bij ons in Sydney ;-)

    Groetjes, Ferry & Tanja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Negombo

Sri Lanka

Recente Reisverslagen:

15 December 2011

Aftellen

12 December 2011

Surfdudes en uitlaatgassen

05 December 2011

Una & Hikka

22 November 2011

Storm

20 November 2011

Tissa, Unawatuna
Eefje

Actief sinds 30 Okt. 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 13712

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 24 September 2014

Bali

02 November 2011 - 15 December 2011

Sri Lanka

Landen bezocht: